Mokyklos stipriosios sritys:
- Daugumos pradinių klasių mokinių mokymosi pasiekimai geri ( 2.1.1.).
- Mokytojų aiškinimas pamokose yra tikslus ir suprantamas mokiniams (3.1.2.).
- Mokiniai yra aktyvūs mokymosi dalyviai, geba dirbti pamokose savarankiškai (3.2.3.).
- Dauguma mokinių dalyvauja papildomojo ugdymo veikloje ( 4.2.2.).
- Veiksmingai nustatomi mokinių specialieji ugdymosi ir socialiniai poreikiai (4.6.2.).
- Mokykloje rūpinamasi mokinių saugumu (5.1.4.).
- Jauki, svetinga, mokinių darbais puošiama mokyklos aplinka (5.1.5., 6.3.2.).
- Mokykla aktyviai dalyvauja vietos bendruomenės gyvenime ( 5.3.2.).
- Mokykloje dirba reikiamą kvalifikaciją turintys mokytojai, specialistai, pagalbinis personalas (6.4.2.).
- Mokyklai vadovauja įsipareigoję žmonės (7.4.1.).
Mokyklos tobulintinos sritys:
- Mokymosi metodų, skatinančių mokinių bendradarbiavimą pamokose, įvairovė (3.1.1., 3.2.4.).
- Užduočių ir tempo pamokose diferencijavimas, atsižvelgiant į skirtingus gebėjimus ir poreikius turinčius mokinius (3.3.2., 4.6.3.).
- Vertinimo metodai ir jų įforminimas pamokose (3.4.1.).
- Individualus mokinių profesinis ir karjeros planavimo konsultavimas ( 4.4.).
- Darbo planavimas, siekiant pamatuojamų uždavinių įgyvendinimo ir mokyklos veiklų dermės (7.2.).