Mokytojai dažnai suka galvą, ką daryti, kad pamokos taptų įdomesnės, įvairesnės. Istorijos ir geografijos pamokų metu bandėme su mokiniais dirbti mišriose grupėse: septintokai konsultavo penktokus.
Su septintokais dvejus metus iš eilės bandėme kurti pirmykščių žmonių, piešiančių urvuose, darbo sąlygas. Mokiniai medžioklės scenas piešė natūraliomis medžiagomis užtemdytame mokyklos muziejuje. Nagrinėdami Senovės Graikijos teatrą, kūrėme kaukes, atspindinčias įvairias emocijas, bandėme įvardyti, ką vaizduoja kaukė. Kartodami istorijos kursą, dėliojome faktų, datų, vaizdų dėlionę. Geografijos pamokų metu mokėmės lauke. Kitais mokslo metais, ilgiau dirbant birželio mėnesį, teks sugalvoti įvairesnių veiklų, projektų, stovyklų, tyrimų metodikų.
Mokytoja Rasa Kaušakienė