Pradžia

Įrašai

Pažintis su Kupiškio miestu ir jo apylinkėmis

Pradinukai-Kupiskyje    Gegužės 25 dieną 1 – 3 klasių mokiniai, lydimi mokytojų Renatos Zabulienės ir Gitanos Sriubiškienės, vyko į pažintinę ekskursiją po Kupiškio miestą ir jo apylinkes.

Apsilankėme Kupiškio technologijos ir verslo mokyklos gyvūnų fermoje. Iki gyvūnų važiavome traukinuku, nes šiuo metu jie išginti į lauką. Savo akimis mokiniai pamatė kai kuriuos egzotiškus gyvūnus: asiliuką, ponius, lamą, Kamerūno ožkas, emu, stručius ir gerai pažįstamus triušius, aveles. Dauguma gyvūnų turi vardus. Vaikai juos pavaišino atvežtais skanėstais.

Policijos komisariate vaikai susipažino su darbu policijoje. Pareigūnai papasakojo apie tai,  kaip keitėsi policijos uniforma, technika, ginklai. Supažindino su naujausiomis specialiosiomis priemonėmis, naudojamomis policijos darbe. Paaiškino, kokiu atveju reikia kreiptis pagalbos į policiją, priminė, kad be reikalo draudžiama skambinti pagalbos telefonu. Galėjome matyti, kaip vaizdo kameromis pareigūnai gali stebėti miestą ir užtikrinti gyventojų saugumą.

Atsisveikinę su pareigūnais, pasukome  Kupiškio marių link. Užlipome ant piliakalnio, nuo kurio grožėjomės miesto panorama. Pontoniniu tiltu persikėlėme į salą „Uošvės liežuvis“. Mokiniai pateko į įvairių medžių ir krūmų, kurių saloje auga daugiau  nei 50 rūšių, karaliją . Vaikai smagiai laiką  leido prie marių naujai įrengtoje žaidimų aikštelėje.

Kupini įspūdžių, smagiai grįžome į mokyklą.