Pradžia

Įrašai

Ateitininkai moka dirbti ir pramogauti

TAPK-Rokiskis     Šių metų lapkričio 18 ir 19 dienomis įsijungėme į „Maisto banko“ akciją Kupiškyje. Dvi dienas mūsų mokyklos mokiniai rinko maisto produktu, kuriuos aukojo geri žmonės. O suaukotas gėrybes perdavėme Kupiškio rajono Paketurių šv.Kazimiero vaikų globos namams.

Po smagaus darbo gruodžio 9 dieną vykome į Rokiškį. Aplankyti kaimynus visada smagu, juolab kad teko keliauti traukiniu. Iš mūsų didžiulio būrio vos keli tik buvo važiavę šia transporto priemone.

Ir visa išvyka buvo kitokia todėl, kad po miestą keliavome pėstute. Nueiti nuo traukinių stoties iki miesto dvaro - nemažas atstumas, bet mūsų moksleiviai greiti ir šią kelio atkarpą įveikė sparčiai. Dvare mūsų laukė gidė teta Onutė, taip ji save pristatė. Visų pirma, ėjome lieti žvakių, buvo labai gera proga atsipūsti ir pabūti ramioje aplinkoje, nes greitai lieti žvakių negalima. Po šios įdomios veiklos apžiūrėjome dvarą. Buvo įdomu pamatyti, kokiame valgomajame pietavo dvaro ponai, kokiais drabužiais jie rengėsi, kokiuose kambariuose gyveno. Dar mus labai sužavėjo pamatyta L. Šepkos – garsaus Lietuvos dievdirbio - drožinių ekspozicija, kuri eksponuojama atskiroje oficinoje. O svirne apžiūrėjome prakartėlių parodą. Aplankę dvarą, keliavome į Rokiškio bažnyčią. Apžiūrėję ją, leidomės į šventovės rūsius. Šioje bažnyčioje ir baigėsi ekskursija. Padėkoję ir atsisveikinę su ekskursijos vadove, skubėjome pietauti, nes buvome gerokai išalkę.

Po skanių pietų vėl laukė kelionė atgal į traukinių stotį, o iš ten – traukiniu namo. Grįžome pilni įspūdžių, geros nuotaikos. Už šią kelionę turime būti dėkingi TAPK projektui. Projektas dar nesibaigė, bus dar smagių akimirkų.